SUV-y coraz bardziej odchudzone

Kategoria: SUV | Data publikacji Kwiecień 9th, 2015

Zmniejsza się kubatura SUV-ów. Coraz modniejsze stają się ich zdecydowanie mniejsze odpowiedniki. Odchudzone SUV-y oferuje między innym niemieccy producenci w postaci BMW czy Mercedes. Oczywiście każdy z wymienionych powyżej producentów w zupełnie inny sposób podchodzi do odchudzenia SUV-a. W przypadku BMW jak również Audi pojawił się pomysł sprzedaży trzydrzwiowych modeli. Mercedes proponuje z kolei swoim Klientom SUV-a pięciodrzwiowego. To co typowe dla SUV-ów zostało oczywiście zachowane, czyli przede wszystkim design. Coraz bardziej odchodzi się jednak od tego by SUV był autem terenowym. Proponowane auta przez Audi jak i Mercedes bazują na tym by skonstruować auto typowo miejskie. Można też podejrzewać, biorąc pod uwagę tendencje rynkowe, że odchudzanie SUV-ów będzie wciąż postępować. U naszych zachodnich sąsiadów, w Niemczech niemal 30 % rynku sprzedaży nowych aut dotyczy właśnie SUV-ów. W Polsce jak na razie co czwarty nowy samochód to SUV. Pierwsze miejsce jeśli chodzi o sprzedaż SUV-ów zajmuje Nissan Qashqai. Klienci chętniej też decydują się na zakup auta napędzanego na tylne koła a nie na cztery. Można też śmiało przypuszczać, że w ślad za niemieckimi producentami auta pójdą inni.

Zostaw komentarz

Musisz być zalogowany żeby zostawić komentarz.